۱۳۹۸ جمعه ۳۰ فروردين
جستجو ورود اعضاء نقشه سایت
دفتر بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي
صفحه اصلی
اخبار دفتر
1397/11/02  پاسخگویی مدیرکل بازرسی،مدیدیت عملکرد و امورحقوقی استانداری به مشکلات مردم از طریق تلفن 111
پاسخگویی مدیرکل بازرسی،مدیدیت عملکرد و امورحقوقی استانداری به مشکلات مردم از طریق تلفن 111


به گزارش دفتربازرسی،مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری؛آقای اسفندیار تاجمیری مدیر کل بازرسی،مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری با حضور در مرکز(سامد) سامانه ارتباط مردم و دولت ، پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده و پیشنهادات و انتقادات هم استانی های گرامی در بخش های مختلف بوده است.

مردم شریف استان با اسفندیار تاجمیری مدیرکل بازرسی،مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری به گفتگو پرداختند و مقرر گردید ضمن بررسی و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردمی پیگیری های لازم معمول نمایند.

همچنین در مدت زمان حضور مدیر کل بازرسی،مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری در واحد سامد ازبین تماس های برقرار شده و در حالت انتظار با مدیریت متمرکز سامانه 53نفر موفق به تماس و مذاکره تلفنی باایشان شدند که هماهنگی و دستورات لازم برای پیگیری درخواست تماس گیرندگان انجام شد.

گفتنی است هدف از راه اندازی این سامانه افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد مردم به دولت، افزایش رضایت مردم ازطریق ارتقا کیفیت پاسخگویی دستگاه ها و سازمان ها، تمرکز زدایی در رسیدگی به مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی با بهره گیری از سیستم سامد و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی در کشور است.

انتهای پیام/
97/10/29
تعداد بازدید: 29
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به استانداري اصفهان ميباشد.
Powered by DorsaPortal